Kreiranje narativa za promociju regije
Turistička zajednica grada Zagreba obratila nam se sa izazovom kreiranja turističke promotivne kampanje, u kojoj je cilj zajednički promovirati Zagreb sa njegovom okolicom, Zagrebačkom županijom.
Kampanja nastala u 2020. godini, morala je biti osmišljena u skladu sa aktualnom zdrastvenom situacijom i neizvjesnošću u turističkom sektoru.
Stvaranje claima turističke kampanje
Za ovu smo turističku, promotivnu priču odlučili koristiti narativan model, praćen snažnim vizualnim elementima koji će publici omogućiti da zaista uroni u iskustvo i doživljaje zagrebačke okolica kao i samog centra grada.
Claim je osnovna poruka, svake oglašivačke kampanje. Radimo ga u skladu sa brendom i njegovim značajkama, a dobar claim može nadživiti kampanju i ostati jako dugo s publikom.
ISTRAŽIVANJE
Zagreb je okružen svojom županijom. Poput prstena ili zelene ogrlice. U procesu istraživanja, otkrili smo kako sami građani a posebno posjetitelji kod Zagreba, najviše ističu njegovu blizinu. Zagreb je blizu svega, pa tako i županije koja ga okružuje.
Posjetitelji Zagreba, često ističu srdačnost ljudi. “Grad po mjeri čovjeka” za veliko iskustvo i mnogobrojne doživljaje. Jedan od prepoznatljivih simbola grada, licitarsko srce.
U kreiranju claim-a ove kampanje, poveli smo se asocijacijama blizine i srdačnosti.
BLIZU GRADA, BLIZU SRCA
Osnovni elementi storytellinga
ODABIR LOKACIJA
U vrijeme kada je turistički sektor doživio strmoglavi pad uz neizvjesnost mogućnosti putovanja, cilj ove kampanje bio je angažirati lokalno stanovništvo. Kako bi uspjeli u tome, za narativ kampanje morali smo odabrati lokacije koje podržavaju priču i osnažuju poruku koju želimo prenijeti.
Lokacije u promotivnom filmu, iznenadile su i lokalnu publiku. Odabirom manje poznatih izletišta poput Grgosove špilje u Samoboru ili kanjona rijeke Slapnice na Žumberku ali i posjećajući građane Zagreba na lokacije poput Botaničkog vrta, cilj je ove turističke priče bio motivirati publiku i pokazati im, kako uvijek možemo istraživati – čak i vlastiti grad ili županiju.
Vodeći se epidemiološkom situacijom, isto smo uspijeli birajući lokacije na otvorenom, stvarajući tako bezvremensku razglednicu.
KREIRANJE NARATIVA
Poštujući izazove komuniciranja u turističkom sektoru, ali s odmakom od standardnih turističkih poruka za vrijeme pandemije – narativ je pripremljen na motivacijskoj bazi.