Trendovi u digitalnoj komunikaciji konstantno se mijenjaju, ali video sadržaj ostaje najsnažniji i najuvjerljiviji format digitalnog marketinga. U godini u kojoj su svi bili online, live stream postao je ključan za marketing i održavanje komunikacije s korisnicima. Osim što je vjerojatnost završetka pregleda live streama čak 4 puta veća od običnih video sadržaja na Facebooku, jedan je od najiskrenijih načina povezivanja s publikom.
Aktivacija korisnika Adriatic Business Centra putem live video prijenosa
Novootvoreni marketinški hub Adriatic Business Centar (ABC) obratio nam za pomoć pri komunikaciji i promociji Otvorenih dana ABC-a, događanju koje je trebalo predstaviti investiciju vrijednu 20 milijuna kuna za razvoj malih poduzetnika Jadranske Hrvatske. U pandemijskim ograničenjima, ova 5-dnevna konferencija bila je ograničena na mali broj fizičkih sudionika te je cijela strategija i planiranje Otvorenih dana ABC-a bila usmjerena na digitalne kanale i aktivaciju korisnika.
Strategija i promocija virtualnog otvorenja Adriatic Business Centra
1. Strategija i planiranje online događanja
Uobičajene promotivne aktivnosti otvorenja Adriatic Business Centra bile su ograničene zbog tada aktualnih mjera ograničenja okupljanja. Sam program Otvorenih dana bio je sačinjen od dnevnih panela, prezentacija i radionica koje su kroz teme bliske radu centra, imale za cilj povezivanje s budućim korisnicima centra i predstaviti područja interesa ABC-a. Program i panele s renomiranim stručnjacima odlučili smo live stream-ati putem društvenih mreža, You Tube-a te na kanale najčitanijih lokalnih online portala. Ovim pristupom dosegli smo puno veću publiku nego što bi to bio slučaj s događanjem uživo. Paneli i radionice s Otvorenih dana ABC-a pregledani su više od 120.000 puta te su angažirali potencijalne korisnike centra diljem Jadranske Hrvatske. Na ovaj način, omogućili smo da sam sadržaj postane bezvremenski i da mu se korisnici uvijek iznova mogu vraćati.
2. Vizualni identitet konferencije i dizajn promotivnih materijala
3. Aktivacija korisnika - Komunikacija i oglašavanje na digitalnim kanalima
Dane otvorenih vrata pratila je aktivnu komunikaciju na društvenim mrežama kroz najavu događanja, objave live stream-a i sažetka panela s najzanimljivijim izjavama. Time smo stvorili dodatnu vrijednost samom live stream-u i aktivirali korisnike kroz razne kanale. Aktivnosti na društvenim mrežama rezultirale su 71% povećanjem Facebook pratitelja ABC-a.
Pogledajte kako je bilo!
Sažetak 5-dnevnog svečanog otvorenja Adriatic Business Centra u Šibeniku.
Publika očekuje live prijenose konferencija, panela i događanja
Velika angažiranost publike i popraćenost live stream-a tijekom Otvorenih dana ABC-a, pokazali su da je live stream jedan od preferiranih načina na koje publika želi sudjelovati na događanjima, a isto tako, format putem kojeg organizatori mogu doseći znatno veću publiku.