Logotip koji "priča priču"
Logotip je jedno od osnovnih sredstava komunikacije s publikom. U procesu grafičkog dizajna logotipa vrlo je važno da „život“ logotipa ne prestaje samim dizajnom, već da se logotip percipira kao dugoročni element stvaranja vrijednosti identiteta brenda.
: Izazov
Izazov je bio predstaviti prirodne raznolikosti Šibensko-kninske županije i raznovrsnost namirnica koje su prehranile generacije tog područja, pod krunom projekta Taste Šibenik – Knin County. Imajući na umu cilj projekta, povezivanje i promociju proizvođača ruralnih proizvoda, osmislili smo vizualni identitet koji komunicira s publikom.
: Rješenje
: Ideja za grafički dizajn logotipa
Ideja koja stoji iza grafičkog dizajna Taste Šibenik-Knin County logotipa počinje sa specifičnim položajem i geografijom županije. Uzeli smo u obzir snažan utjecaj mora, soli, ali i rijeke Krke na regiju, koja opskrbljuje vodom okolna područja. Tu međuovisnost prirode i reljefa prezentirali smo kroz geometrijske oblike – kruga. No, u našem grozdu, bobice (krugovi) posebne su same po sebi, ali skupa prenose poruku zajedništva i bogatstva okusa.
: Boja i tipografija kao asocijacije
Boje međusobno komuniciraju s reljefnim značajkama koje predstavljaju – zelenim plodnim područjima, krš, kamen i more. Njima smo predstavili simboliku sinergije zemlje i lokalnog stanovništva koja omogućuje proizvodnju gastronomskih i enoloških blaga.
Tipografijom otkrivamo rukopis starijih generacija regije, koje su podigle područje Šibensko-kninske županije rukama umornih od rada cijeli dan u polju.