Virtualna događanja i izazovi

BizHack je bio prvi poduzetnički hackathon u organizaciji Hrvatske Gospodarske Komore i partnera projekta Lean Startup Hrvatske.  Hackathon je poznati natjecateljski format u domeni softvera i hardvera, multidisciplinarnog karaktera gdje timovi u zadanom roku izrađuju rješenja na unaprijed prezentirane izazove, teme ili zadatke.

U 2020. godini, zbog nemogućnosti okupljanja dominirali su virtual-first događanja pa je tako glavni izazov postavljen pred SEKUNDE bio digitalno komunicirati i promovirati BizHack natjecanje, željenoj skupini sudionika iz domene ekonomije, marketinga, IT-a koji zajedno žele u 48h predstaviti i izraditi rješenja koja će pomoći aktivaciji poduzetništva u Hrvatskoj.

Virtualno natjecanje BizHack-a pratio je i edukativan format webinara koji je sudionicima pomogao u što boljoj pripremi za samo natjecanje.

Rezultati projekta

Koristeći društvene mreže kao jedine kanale za komunikaciju i promociju BizHack-a, osigurali smo 2.000 pregleda natjecanja i značajan porast na najvažnijoj poslovnoj društvenoj mreži LinkedIn-u. 

Na BizHack-u je sudjeovalo više od 100 sudionika.

> 1800
WEB PREGLEDA
> 50
BIZHACK SUDIONIKA
> 50000
DOSEG FACEBOOK OBJAVA
200 %
PORAST LINKEDIN PRATITELJA

Polazišna točka - web stranica

Za virtualna natjecanja poput BizHack nužno je imati dinamičnu web stranicu na kojoj će natjecatelji moći doći do svih korisnih informacija za svaku fazu natjecanja. Ideja je bila simplificirati hackathon za publiku koja možda nije prije sudjelovala u sličnim formatima. Web stranica služila je kao informativna platforma dok se komunikacija s timovima odvijala putem Zoom-a i Slack-a, a sama predaja rješenja putem platforme specijalizirane za hackathone.

Za potrebe razvoja web stranice koristili smo vodeći WordPressov web graditelj na svijetu – Elementor

Dizajn web stranice - BizHack Hackathon

Strategija i digitalna promocija natjecanja

Izazov je bio hackathon približiti publici koja možda nije upoznata sa ovim formatom natjecanja a ima poduzetničke ambicije ili ideje kako pomoći razvoju poduzetništva.

Grafičkim dizajnom komunikacijskih materijala BizHack-a publici se nastojalo približiti koncept hackathona, u kojem stručnjaci iz različitih područja zajedno doprinose razvoju rješenja u kratkom roku. Odabrana paleta boja za BizHack koristila je za komunikaciju opuštenosti i zabave, koje ne nedostaje u 48h koliko su timovi imali na raspolaganju za realizaciju.

Na natjecanju su sudjelovali i iskusni hakeri ali i timovi mladih entuzijasta koji su po prvi puta pristupili natjecanjima ovog tipa.

Mentori kao promotori

BizHack je okupio više od 20 iskusnih poslovnih trenera i mentora iz vodećih hrvatskih uspješnih tvrtki, koji su u digitalnoj komunikaciji i promociji pomogli kao promotori događanja.

BizHack Hackathon materijali
Digitalna strategija BizHack Hackathon (2)
BizHack Startup Caffe materijali

Pogledajte još projekata