Laboratorij digitalnog sadržaja
Strategija
Provedba
Suradnja



USPJEŠAN PRISTUP KOMUNIKACIJI
Medij se može i hoće promijeniti, ali snažna i jasna priča i narativ (storytelling) uvijek postiže uspjeh. Naš tim je tu da stvori prepoznatljiv potpis u vizualnoj i pisanoj komunikaciji za bilo koji medij i bilo koje vrijeme.
Istražite nagrađivane SEKUNDE projekte
ISTRAŽUJEMO PRILIKE ZA VAŠ RAST
Otkrivamo digitalne mogućnosti za snažan rast naših klijenata. Istraživanjem, uz pomoć digitalnih podataka i baza znanja, otkrivamo načine kako da vaš brand ostane korak ispred konkurencije.
Otkrijte kako smo pomogli klijentima u rastu
POVJERENJE SU NAM POKAZALI












U POTRAZI ZA
NAJNOVIJIM VIJESTIMA
Nekoliko naših nedavnih članaka. Pridružite nam se u otkrivanju moći digitalnih iskustava.
Još jedno zlato za najbolji vinski film!
Destinacijski film "Okusi prije svega" za Turističku zajednicu Zagrebačke županije, još jednom je zasjao na međunarodnoj pozornici, osvajajući zlatnu medalju na svečanoj ceremoniji festivala turističkog filma Terres u španjolskoj Tortosi.
Kreativna video produkcija za vaš sljedeći promotivni film
U potrazi ste za inspiracijom za stvaranje sljedećeg promotivnog filma koji će istaknuti vaš brend ili destinaciju? U ovom blog postu, Sekunda video produkcija će vas inspirirati i pokazati vam kako kombinacija storytellinga i stručnosti u video produkciji može privući pažnju i stvoriti snažan utjecaj na gledatelje.
Film koji promovira vinske ceste Zagrebačke županije u finalu Art&Tur filmskog festivala
Destinacijski film TZ Zagrebačke županije u konkurenciji za najbolji turistički film Art&Tur festivala u Portugalu.
Destinacijska kampanja Via VINO nagrađena Brončanom medaljom
Destinacijska kampanja turističke zajednice Zagrebačke županije, Via Vino osvojila je brončanu medalju. Kampanja je prvi puta okupila vinske, gastronomske i kulturne sadržaje diljem Zagrebačke županije s naglaskom na povezivanje svih dionika turističkog proizvoda na vinskim cestama
Otkrijte kako video sadržaj može povećati doseg vaših društvenih mreža za 48%
Analizirali smo stvarne podatke i ključne pokazatelje koje potvrđuju moć storytelling video sadržaja za digitalni marketing. Prema našoj analizi, video sadržaj postiže 48% veći doseg i 64% veći angažman publike od drugih oblika sadržaja na društvenim mrežama. Ako ste tvrtka koja želi poboljšati svoju digitalnu marketinšku strategiju koristeći video,
Učinkovitije video oglašavanje
Kako razviti video oglase koje publika želi vidjeti? Donosimo 8 ideja za učinkovitiju pripremu online video oglašavanja.